
یکی از نقاط قوت این شرکت، توانایی ایجاد پروژه های جدید است. رکود اقتصادی که در سال 2008 شروع شد، نه تنها نتوانست باعث افت عملکرد شرکت S&P شود. بلکه حتی میزان نوآوری و سرمایه گذاری برای تولید محصولات جدید را نیز در این شرکت افزود. درحال حاضر شرایط مالی شرکت S&P از مرزهای ریسک گذشته و فاصله گرفته است. در شرکت S&P تعهدی که به مشتری داده می شود، کار دسته جمعی برای حل مشکلات مشتری، پیش بینی نیاز مشتری و ایجاد کیفیت محصول و اعتماد در مشتری از اصول کار است.
رشد شرکت از استراتژی های مهم کار است. در سالهای آینده شاهد تغییرات رو به رشد و مداوم شرکت خواهید بود. مشتری به دنبال محصولی است که نصب آن آسان و عملکرد آن بی نقص باشد. شرکت S&P در نظر دارد که سیاستهای کاری خود را در سطح جهانی همچنان حفظ کرده و با ارائه خدمات مناسب و روزافزون رضایت خاطر مشتریان را در تمامی کشورها فراهم کند.
همچنین شرکت S&P به تولید محصولات با کیفیت و همزمان کم مصرف و موافق با محیط زیست ادامه می دهد. اینکه مشتری به شرکت ما، نه تنها به دلیل کیفیت بالای محصول اعتماد داشته باشد، بلکه اخلاق حرفه ای و انسانی از گروه ما ببیند، از اهداف مهم این شرکت است.